Vacature fysiotherapeut(e) met CRPS + complexe pijn ervaring

In onze praktijk is per direct plaats voor een enthousiaste fysiotherapeut(e) die ons team kan versterken met de behandeling van CRPS + complexe pijn patiënten.

Aantoonbare kennis en vaardigheden op het gebied van Graded Exposure, Graded Activity, pijnmodulatiesystemen alsmede 3 jaar praktijkervaring zijn een vereiste.

Het arbeidscontract zal minimaal 20 uur zijn, uitbreiding van de uren is bespreekbaar. Wij hebben een groot aanbod aan CRPS / pijnpatiënten uit de directe omgeving, maar ook wat verder gelegen regio in en om Eindhoven en hebben goede contacten met de orthopeden, anaesthesiologen/pijnartsen en revalidatieartsen in deze regio, waardoor een groot en voortdurend aanbod van deze patiëntenpopulatie bestaat. Wij werken met zelfontwikkelde protocollen en behandelmethodiek. Daarom is een interne opleiding om je te bekwamen in ons praktijkconcept een vereiste.

Je komt te werken in een goed geoutilleerde praktijk met zo’n 20 FT/MT collega’s en een professionele administratieve en receptionele ondersteuning.

Als aanbeveling zien wij:

• Goede mondelinge én schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Verzorgde houding en uiterlijk
  • Teamplayer, leergierig en ambitieus

Wij werken met Intramed én Fysioroadmap, dus handigheid met PC’s en die softwarepakketten in het bijzonder, is een pre.

Indien je geïnteresseerd bent kun je je sollicitatie richten aan Luc Boon met bijsluiting van je CV via email luc@fysiotherapie-gestel.nl of via post. Kijk voor een indruk van onze praktijk verder op deze website.